קריינות לסרטי תדמית ותרומתה לצופה

קריינות היא תקשורת שקופה

הוספת קריינות לווידאו היא קלה מאוד. קריינות מקצועית מוסיפה המון ולא גורעת מהתמונה.

קריינות בסרט התדמית יכולה למכור, להודיע, ללמד – תלוי מה אתם רוצים שסרטון התדמית יעביר לצופה. באמצעות טון הדיבור הקריינות יכולה להעביר התרגשות, מקצועיות, סמכות או את שלושתם יחד. הקריינות משלימה את הוויזואליה של הסרטון ומקלה על הצופה לקלוט את התכנים והמסרים. המילים, פשוט מחלחלות פנימה אבל לא מסירות את תשומת הלב מהמסר הוויזואלי.

קריינות יעילה הרבה יותר מאשר גלילת שורות של טקסט על פני המסך שהצופה צריך לקרוא בליווי מוסיקת רקע.

קריינות היא כל כך קלה, חלקה וממש ממש הכרחית. חבל לא לשלב קריינות במסגרת פרויקט הווידאו שלכם.

קריינות מחזקת את המסר החזותי

יצירת מסר שיווקי זו מיומנות. תחום זה מכסה כל כך הרבה היבטים כמו, מוצרים, שירותים, תכונות, הטבות וכו', עד שזה מפתה לדחוס יותר מדי לתוך וידאו אחד. ואין אולפני הקלטות שלא התנסו בעריכת סרטון שכזה.

כשמוסיפים ערוץ קריינות, זה יכול לעשות חלק מעבודת השיווק השחורה. הוספת ערוץ קולי לערוץ החזותי, מאפשרת לחזק את המסר בעדינות ולדבר על היבטים אחרים של המוצר או השירות, מבלי שיהיה צורך ליצור ויזואליה לכול פרט ופרט.

אם הסרטון עוסק בניסיון לפתות כלות פוטנציאליות לערוך את החתונה שלהן במלון שלכם, אתם רוצים להציג את השירותים והמתקנים שמציע המלון בדרך חזותית יפה שתתפוס את תשומת ליבה של הכלה לעתיד. יחד עם התמונות המדהימות, הקריין יכול להדגיש את הדברים שהם פחות זוהרים, אבל חיוניים מאוד להצלחת האירוע.

למשל, הסרטון יכול להציג זוג מאושר חותך את עוגת הכלולות, או נהנה מהריקוד הראשון שלו, והקריין יכול לחזק את המסר ולספר שמנהלי האירוע יוכלו להתמודד עם כל פרט וכל מה שעל הזוג הצעיר לעשות זה להזמין את המקום בתאריך המבוקש.

להשתמש בשכבת המלל כדי לחזק את המסרים שאינם ויזואליים, על מנת להוסיף עומק לסרטון התדמית.

קריינות נותנת מענה לכול שאלות ה"איך" ו"למה"

סרטוני הסברה הם דרך קלה להסביר איך המוצר או השירות פועלים, בצורה ברורה ותמציתית. כאשר משלבים תמונות מעניינות עם קריינות קלה, אפשר לשמור על תשומת ליבו של הצופה הרבה יותר זמן, מאשר אם משלבים רקע מוסיקלי או מילים שנגללות על המסך.

שימוש בקריין כדי להסביר את המוצר, מעניק לצופה שתי נקודות מיקוד בסרטון. כשאתם מסבירים איך ניתן להתקין גורס אשפה, למשל, הקריינות יכולה ללוות את התמונות, כשהמילולי בא יחד עם החזותי. אבל, הקריין יכול להוסיף עוד טיפים לגבי ההתקנה מבלי שיפריע לתמונות, תוך שהוא מציע מידע נוסף על המוצר.

להשתמש בקריינות בסרטון ההסבר כדי לשמור על התמקדות הצופה בדברים שהוא צריך לדעת וללמוד לגבי המוצר.

קריינות מקנה אמינות – כלי המכירה הלא-מכירתי

יש סיבה לכך שחברות שמפרסמות בערוץ הקניות משתמשות בכישרונות בעלי קול עמוק שיספרו על המוצרים שלהן. אנשים אלה מציגים את תכונות המוצר אחת לאחת ומדברים על למה כדאי לצרכן לקנות את הטבעת, הסוודר או הגאדג'ט למטבח, לפני שהם אוזלים. קנו עכשיו!

המשמעות של שימוש בקריין ככלי מכירה לסרטון, היא שהקריין יכול להתרגש מהמוצר – וכאשר זה נעשה כהלכה – הוא מצליח לרגש גם את הצופים.

כדאי להפוך לפחות קטע אחד בסרטון לכלי מכירות ולהשתמש בקריין שיעביר את המסר לצופה, מה עליו לעשות מעכשיו. קנה עכשיו! הזמיני היום! התקשר לקבלת מידע נוסף!