טיפים לשיווק יעיל ונכון באמצעות וידאו

עולם השיווק עובר שינויים רבים ומהירים, במיוחד כיום כאשר עיקר מאמצי השיווק מבוססים על האינטרנט המהיר, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. בשנים האחרונות השיווק באמצעות וידאו הופך לכלי מרכזי במאמצי השיווק של כל העסקים והארגונים, זהו כלי אפקטיבי ויעיל, כל עוד עושים בו שימוש נכון ומקצועי.

כלי מקצועי ואפקטיבי להעברת מסר שיווקי ברור וקליט

שיווק באמצעות וידאו מתאים לכל העסקים, קטנים וגדולים כאחד. אם בעבר משיקולי תקציב רק עסקים גדולים בחרו לשווק באמצעות וידאו, כיום גם עסקים קטנים יכולים לעמוד בעלויות ההפקה של סרטון וידאו איכותי ומושקע. חשוב לציין כי סרטון וידאו לצורך שיווק העסק הוא אמצעי יעיל ואפקטיבי במיוחד להעברת מסרים קליטים וברורים.
באמצעות סרטון וידאו ניתן לחזק את מיתוג העסק, ליצור בידול ממתחרים, להציג מוצר מסוים כדי לעודד מכירות שלו, להעביר מסר חשוב לצופים ועוד. סרטון וידאו נחשב לדרך היעילה ביותר להעברת מסרים שיווקיים, ניתן ליצור רגש בקרב הצופים ולגרום להם לבצע פעול מסוימת, למשל השארת פרטים ליצירת קשר, לחיצה על הסרטון כדי לעבור לאתר המכירות וכיוצא בזה. לכן, הטיפ של אנשי המקצוע הוא לפנות לחברת הפקות מקצועית המציעה הפקה ברמה גבוהה הכוללת בימוי, תסריט, תפאורה, מוזיקת רקע, קריינות וכמובן צילום ועריכה באולפן מקצועי.

בחירת סוג וסגנון הסרטון

כדי לשווק בצורה יעילה באמצעות סרטוני וידאו מומלץ לקרוא מידע על סוגי סרטונים ופרסומות בעולם הדיגיטל. יש מקרים בהם כדאי להפיק סרטון תדמית לחברה כדי לחזק את מעמדה וליצור מיתוג מנצח, במקרים אחרים הלקוח זקוק לסרטון אודות מוצר כדי להדגים את יתרונותיו, ויש מקרים בהם החברה זקוקה לסרטון יצירתי במטרה ליצור באז ויראלי באינטרנט.
חשוב לזכור כי הסרטון יופץ ברשתות החברתיות, יש קליפים המגיעים לחשיפה עצומה תוך זמן קצר, לכן חשוב להחליט מראש מהו סגנון הסרטון הרצוי שישרת היטב את מטרות הלקוח.

אורך הסרטון 

אורך הסרטון אינו מעיד על איכותו, לעיתים קליפ מושקע באורך 20 שניות יזכה להצלחה עצומה בעוד קליפ ארוך מדי עלול לעייף את הצופה ולגרום לו להפסיק את הצפייה ולעבור לדבר אחר. כדי להפיק סרטון וידאו שיווקי מנצח שמביא לתוצאות הרצויות כדאי לחפש אולפן וידאו מקצועי המציע מענה מושלם כמו אולפן ירוק, חדר קונטרול ועריכה עם ציוד משוכלל, צוות מקצועי ומנוסה, מתחם גדול ומרווח לעבודה נעימה בתנאים מעולים ועוד.

חשיפה רחבה

כדי להבטיח שיווק יעיל ואפקטיבי באמצעות וידאו חשוב להכין בריף תמציתי, לאפיין את דרישות הלקוח, לעשות מחקר שוק ולהכיר את המתחרים וקהל היעד. יש לאפיין את קהל היעד ולהשתמש נכון בכלי השיווק של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. ניתן לקדם את הסרטון באמצעות כלי הפרסום של גוגל והרשתות החברתיות כדי לזכות בחשיפה רחבה, לנטר את הצלחת הקמפיין וכדאי להיעזר בכלים מתקדמים כמו ר-מרקטינג.
השיווק באמצעות וידאו הולך וגודל בהתמדה, וכדי לבלוט מעל המתחרים חשוב לתכנן את הסרטון היטב ולהפיק אותו בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ויצירתיים.